TISANOREICA? MA VA....citat o cosmeticiana de la Milano



LA EDITURA TRACUS ARTE A APARUT CARTEA MEA DE NUTRITIE
7 ANI LA DIETA.AVENTURILE UNEI FEMEI GRASE



PE YOU TUBE CAUTA DIETA GENETICA A LUI MARIE VRANCEANU SI KEITH GRIMALDI 

NOUA FRONTIERA A NUTRITIEI


Am văzut că blogul meu în această dimineaţă a fost luat pur şi simplu  cu asalt ..ceea ce înseamnă că ieri, pe undeva, la vreun post de televiziune, s-a discutat despre dieta tisanoreică. Pe lînga articolul deja publicat revin cu cîteva precizări, vizînd întrebările voastre: tisanoreica este un alt tip de afacere în nemiloasa lume a dietelor. Cum am mai spus SUNT O EX OBEZĂ , amănunte despre aventurile mele de grasă, în cartea ce va apărea curînd şi în care explic cititorilor să nu se lase păcăliţi de diferitele oferte care bombardează lumea slăbitului.
Înainte de orice, dieta tisanoreică este o dietă proteică, asadar chetogenică, ceea ce nu reprezintă nici un fel de noutate. În anul 1970 Blackburn , medic american administra pacienţilor săi colagen care e o proteina pură, dar inferioară calitativ deoarece îi lipsesc o serie de aminoacizi esenţiali cum ar fi triptofanul, un precursor al serotoninei important neurotransmiţător. Ideea a fost preluată şi de Atkins care a elaborat geniala frază: singurele nutriente pe care nu trebuie să le dăm unui obez sunt carbohidraţii.
Preparatele tisanoreica sunt foarte scumpe şi…în calitate de nutriţionist şi EX OBEZĂ vă spun sau vă repet: cuvîntul dieta înseamnă stil de viaţă. Indiferent ce regim veţi folosi , cîţi bani veţi cheltui , rezultatele nu vor fi garantate pînă nu veţi înţelege că trebuie să vă schimbaţi stilul de viaţă. O persoană nu se îngraşă cu aer curat.
Şi încă ceva: toate dietele sunt dezechilibrate. Important este să creem un dezechilibru ţintă, în sensul de a proteja masa slabă şi a pierde doar masă grasă. Puteţi face asta şi fără tisanoreica, orice dieta proteică ducînd la aceleaşi rezultate.
NU UITAŢI: important e nu cît slăbiţi, dar cît timp veţi menţine greutatea obţinută? Ca nutriţionist vă spun că nu puteţi  începe  singuri, tip sel service, o cură de slăbire. Perioada de consolidare si stabilizare a rezultatelor obţinute este lungă, grea , aveţi nevoie de ajutor.
Pe blog veţi găsi numeroase articole, unele sunt extrase din cartea care se numeşte chiar Aventurile unei femei grase. ( add. Subsemnata). Pe baza informaţiilor de la pacienţi şi pe baza experienţei mele de la 98 la 62 de kg vă explic capcanele lumii slăbitului. Nu am nimic împotriva dietei tisanoreice.
Ieri eram ca toate doamnele care se respectă, la cosmeticiană, care urmează o dietă cu metoda tisanoreică. Mi-a spus  un cuvînt cam urît , tip ..la naiba tisanoreica ..da nu era chiar aşa, după ce s-a lamentat că produsele respective sunt scîrboase ..şi că moare de foame. Eu, nu am recomandat nimănui această dieta, nu pentru că nu ar fi bună, ci pentru simplul motiv că este foarte scumpă. Şi nu cred că o persoană care trebuie să piardă cîteva kilograme are nevoie să plătească o avere pentru asta. Există căi sigure şi mai puţin scumpe. Şi mai amintiţi-vă că menţinerea greutăţii este piatra de încercare.
 Nu îmi amintesc cîte cure de slăbire am urmat în cei 7 ani cu 98 de kilograme. Am fost internată şi într-o clinică pentru slăbire. Rezultat parţial . Aşa am decis să mă specializez în nutriţie şi odată cu apartţia cărţii vă voi împărtăşi experienţele mele şi mai ales cum am slăbit şi cum îmi menţin greutatea( cu costuri mult inferioare celor de la tisanoreica!!!!) . De un lucru să fiţi siguri : NU EXISTĂ MIRACOLE.